Aquafer Rooter

کود ریشه زای آکوافر حاوی 10 درصد عنصر فسفر بوده که به سرعت توسط گیاه جذب می­شود. فسفر در انتقال انرژی در سراسر گیاه، تشکیل دانه، افزایش مقاومت گیاه به سرمای زمستان و گرمای تابستان، تحریک رشد ریشه، ثبات گیاه و بهبود طعمم میوه ­ها نقش به سزایی دارد. کلات کننده های ویژه در فرمولاسیون این کود سرعت جذب را افزایش داده و سبب تسهیل در انتقال این عنصر در گیاه می­شود. کود روتر آکوافر مناسب برای زمانی است که گیاه به جذب سریع و بالای فسفر نیاز دارد. این کود به صورت کامل در آب حل شده و قابل استفاده در محلول پاشی برگی و سیستم­ های آبیاری مختلف می­باشد.  کود مایع روتر حاوی هورمون و بهترین کود برای ریشه ­زایی و رشد در گیاهان می­باشد.

عملکرد

کود مایع روتر آکوافر موجب تحریک ریشه زایی در گیاهان  و بهبود مکانیسم ریشه زایی در نشاها و قلمه ها می­شود. افزایش کیفیت و کمیت محصول، کمک به تقویت سیستم رویشی از دیگر مزایای استفاده از کود فسفر بالای آکوافر می­باشد. هیومیک اسید موجود در این کود نیز موجب اصلاح خاک و جذب مطلوب تر عنصر فسفر توسط گیاه می­شود. برای تمام مراحل رشد گیاه به خصوص ابتدای رشد رویشی و زایشی قابل استفاده است.

آدرس ارتباطی ما

آدرس  : تهران ،شهر زیبا ، خیابان کانون ، بلوک ۱۵ ، پلاک ۵

تلفن : 09123786303

ایمیل  : info@parsdamon.com

خلاصه فعالیت شرکت کلاته صنعت پارس دامون

شرکت کلاتـه صنعت پارس دامـون که از گذشتـه بـا واردات محصـولات با کیفیـت اروپایی در خدمت کشاورزی این مرز و بوم بوده است ثمره تبادل دانش تولید نهاده های کشاورزی با اتحـادیه اروپـاست و توانسته محصولاتی مطابق با استانداردهای جهانی با کمـک و همفکـری بنگـاه های پژوهشـی اسپانیــا و تکیــه برتـوان متخصـصیـن کشــاورزی ، شیـمی بـا فرمـولاسیــون منحصر به فرد و تکنـولوژی به روز اروپا به همــراه شریـک اروپـایی خود به عنـوان تولید کننده محصولات با کیفیت و صادرات محور درخدمت کشاورزی کشـور عزیزمان ایــران باشد