۱) شپشک ها:

شپشک هاي گیاهی insects scale گروهی از حشرات هستند که در بالاخانواده شپشک هاي گیاهی Coccoidea، زیرراسته Sternorrhyncha و راسته Hemiptera قرار دارند، شپشک هاي گیاهی براساس مطالعات شکل شناسی، به 51 خانواده تقسیم می شود که تا کنون 13 خانواده آن در ایران شناسایی شده اند. 

 

شپشک، به عنوان یکی از شایع ترین آفات مرکبات، شبیه تاول هایی در سراسر شاخه پراکنده می شود. یک تار بسیار ضعیف، که از خار به شاخه متصل شده است. وقتی شپشک به درخت متصل می شود، اغلب به صورت برجستگی های پوسته ای یا شبیه جو دوسر یا مومی روی درخت ظاهر می شود، اغلب با قسمت هایی از رشد خود درخت اشتباه گرفته می شود.

 

۲) شته ها:

 

۳) کنه ها:

 

۴) تریپس مرکبات:

 

 

۵) پروانه مینوز برگ مرکبات (برگ بر مرکبات):

 

 

۶) نرمتنان مضر مرکبات:

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس  : تهران ،شهر زیبا ، خیابان کانون ، بلوک ۱۵ ، پلاک ۵

تلفن : 09123786303

ایمیل  : info@parsdamon.com

خلاصه فعالیت شرکت کلاته صنعت پارس دامون

شرکت کلاتـه صنعت پارس دامـون که از گذشتـه بـا واردات محصـولات با کیفیـت اروپایی در خدمت کشاورزی این مرز و بوم بوده است ثمره تبادل دانش تولید نهاده های کشاورزی با اتحـادیه اروپـاست و توانسته محصولاتی مطابق با استانداردهای جهانی با کمـک و همفکـری بنگـاه های پژوهشـی اسپانیــا و تکیــه برتـوان متخصـصیـن کشــاورزی ، شیـمی بـا فرمـولاسیــون منحصر به فرد و تکنـولوژی به روز اروپا به همــراه شریـک اروپـایی خود به عنـوان تولید کننده محصولات با کیفیت و صادرات محور درخدمت کشاورزی کشـور عزیزمان ایــران باشد