Aquafer BORDO FER

بردوفر آکوافر  قارچ کش و باکتری کشی با اثر حفاظتی می باشد.  این محصول حاوی مس و هیدروکسید کلسیم می باشد که پس از محلول پاشی بر روی گیاه در اثر رطوبت و گاز کربنیک به تدریج تبدیل به ترکیبات کمپکلسی شده و مرتبا یون مس آزاد می کند. یون های مس آزاد شده پس از ورود به سول باکتری یا قارچ موجب اختلال در عملکرد های فیزیولوژیکی آنها مانند تنفس شده و آنها را از بین می برد. قابل استفاده برای پیشگیری، درمان و کنترل انواع بیماری های درختان میوه دانه دار، هسته دار، نیمه گرمسیری، خزان دار، خشکباری، همیشه سبز، دانه ریز،  سبزی، صیفی، زینتی و غیر مثمر. این محصول به دلیل دانه بندی بسیارریز و چسبندگی خوب، کارایی و تاثیر گذاری بهتری در مقایسه با سموم پودری داشته و مقاومت بیشتری نسبت به باران شویی دارد. 

 مزایای استفاده از بردوفرآکوافر:

  • جلوگیری از خطر سرما زدگی در باغات.
  • دفع کننده حشرات مضر ( موریانه، زنجرک، حلزون و .......).
  • قابل استفاده در تمامی فصول .
  • سازگار با محیط زیست.

 

 

زمان و نحوه مصرف

محصول

بیماری و بیمارگر

مقدار و زمان مصرف

زردآلو

غربالی هسته داران

10-15 در هزار لیتر آب

گوجه فرنگی

سفیدک کرکی (باد زدگی)

5 در هزار لیتر آب

درختان دانه دار (سیب، گلابی، به و....)

آتشک*

4-10 در هزار لیتر آب

خیار

سفیدک کرکی (داخلی)

5 در هزار لیتر آب

هلو

پیچیدگی برگ هلو

10 در هزار لیتر آب

سیب زمینی

سفیدک کرکی

5 در هزار لیتر آب

*مدیریت کاربرد: از دوز 10 هزار در مرحله تورم جوانه و 4 هزار در مراحل سه گانه 5، 50 و 100 درصد گل علیه بیماری آتشک درختان میوه دانهدار استفاده شود.

 

اختراعات مشابه روغن ها و محلول های سمپاشی

آدرس ارتباطی ما

آدرس  : تهران ،شهر زیبا ، میدان کودک، کوچه کودک، پلاک 7، واحد 3

تلفن : 09123786303

ایمیل  : info@parsdamon.com

خلاصه فعالیت شرکت کلاته صنعت پارس دامون

شرکت کلاتـه صنعت پارس دامـون که از گذشتـه بـا واردات محصـولات با کیفیـت اروپایی در خدمت کشاورزی این مرز و بوم بوده است ثمره تبادل دانش تولید نهاده های کشاورزی با اتحـادیه اروپـاست و توانسته محصولاتی مطابق با استانداردهای جهانی با کمـک و همفکـری بنگـاه های پژوهشـی اسپانیــا و تکیــه برتـوان متخصـصیـن کشــاورزی ، شیـمی بـا فرمـولاسیــون منحصر به فرد و تکنـولوژی به روز اروپا به همــراه شریـک اروپـایی خود به عنـوان تولید کننده محصولات با کیفیت و صادرات محور درخدمت کشاورزی کشـور عزیزمان ایــران باشد